Härlig dag

Jag älskar verkligen att våren äntligen är här nu. Vaknade upp imorse, började 10 så sol sken när jag åkte till skolan, och jag kände mig på otroligt bra humör. Mår så otroligt mycket bättre av solen, känns som att allt känns så mycket lättare då :) eller vad säger ni? Känns som att sommaren är påväg! Är typ ca 2 månader kvar eller nått. Är ju ingenting! :D Idag var det en skön dag i skolan. Började som sagt 10, hade matte, sen engelska, sen lunch och sen slutade dom som är i läs gruppen i svenskan och eftersom vi inte skulle ha någon naturkunskap så fick vi sluta :D Jag och fredde gick först till täby c för att jag skulle göra en syn undersökning för körkort. Hade inget fel på min syn alls, helt perfekt (a) hehe. Efter det drog vi in till stan och njöt av det underbara vädert. Vi fikade. Åt stora muffins och drack frapino (: Båda delarna var ganska mäktiga så mådde lite smått illa efteråt. När vi fikat klart gick vi runt lite i stan och kikade och runt halv 6 åkte fredde hem till sig och jag till mig. Hade världens huvudvärk när jag kom hem så åt bara middag och sen la mig och vilade. Har även kollat Dating in the dark också. Haha var ganska tråkiga personer med idag men det är kul och kolla på iaf. Vissa personer är så otroligt ytliga att man nästa blir galen! Ni som sett programet vet vad jag menar ^^ Imorgon är det dags för premiär visningen av våran film om Kortvuxenhet, alltså.. det är redovisning imorgon och jag är sjukt taggad ;D Eller vad säger ni, chatte och fredde? ;) Aja, nu tror jag att jag ska göra mig iordning för sängen, är ganska trött. Får se, kanske blir nått telefonsamtal innan sovdax. God natt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0