Har världens underbaraste vänner!

Min dag började verkligen bra idag. Börjar med att alex ringer mig och frågar vart jag är, jag svara att jag är på tåget. Sen frågar han massa om när jag börjar och vilken våning jag har min första lektion på osv. Jag svarar såklart på allt. Sen frågar jag: Vad är det nu du har hittat på alex? ^^ Han svar va: Bered dig på lycka! och så la han på. Så spänt för att se vad han har hittat på kliverj ag av tåget och börjar gå mot skolan bland folkmassan. Helt plötsligt så är det någon som petar mig på axeln och hoppar på och kramar mig. Gissa vem? eller kanske ska säga vilka? Alex och hans kompis. :) Så där står vi bland allt folk som är påväg till skolan från tåget och gruppkramas ^^ Efter det följde dom mig till skåpen och sen till lektionen. Att alex planerat detta bara för att göra mig glad, då han vet hur det är just nu, får mig bara så glad. Det han och hans kompis gjorde var verkligen hur gulligt som helst, och det värmde hela dagen. Jag orkade med dagen. Även om den var lite små seg. Dock slapp vi sista lektionen iaf. Eftermiddag och kvällen blev väl inte så lyckad. Hade ingen lust att dra på dansen, även fast jag ville. Låter säkert skit konstigt men det var så det var. Kvällen slutade i kaos och jag har inte hunnit förbereda mitt tal till svenska som egentligen skulle vara klart tills imorgon. Men får väl helt enkelt förklara för läraren som det är och be om att få göra det nästa gång. För jag orkar verkligen inte göra det nu. Ska ringa den underbaraste och finaste person i världen nu, sebbe. Känns som att det behövs efter det som hänt denna kväll. <3
Så godnatt med er andra!



Tack för allt idag Alex, du är guld värd!



Även tack till soffan som ställde upp ikväll, jag älska dig vännen. <3
& tack till fredde, som alltid finns där och lyssnar, precis det du gjorde ikväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0