Från Kilafors till Vallentuna. Från Vallentuna till Kungsbacka!

Idag kom jag alltså hem från landet. Dom senaste dagarna där, lite uppåt i landet, har varit hur bra som helst tillsammans med fredde och min familj :) riktigt mysigt har det varit och en bra start på lovet :D ( bilder kanske kommer senare) När vi sen kom hem så var fredde kvar i sådär en timma innan han blev upphämtade av sin mamma och efter det tittade jag på det missade avsnittet av Vampire Diaries (: älskar verkligen serien! Detta avsnitt satt jag och grät till :'D haha aja, kvällen såg ut så att jag och lite gamla vänner träffades och umgicks, alltså adde, soffan, marcus, björn, hoppe & hugo Haha som vanligt så strosade vi omkring ute först och sen hem till hugo oc kollade film i hans källare, precis som förr =D haha. Var riktigt kul och se och vara med dom igen. Har ju blivit så lite på senaste :/ Men en rolig sak som händer imorgon... JAG ÅKER TILL GBG & SEBBE :D ska bli underbart! Så nu har jag precis packat klart det sista. Typiskt mig att vara ute i god tid sådär, sista-minuten-person är precis vad jag är (a) Iaf, jag åker imorgon på förmiddagen och är hemma igen på söndag kväll så om nll nå mig så finns jag på mobilen (; ska försöka uppdatera lite här också! Men nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon. God natt & vi hörs gullungar!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0