En söndagskväll

Som jag nämnde i tidigare inlägg så hade jag beslutsångest för vilka lurar jag skulle köpa men det blev de som var svart/guld (; har länge velat ha dom rosa men kände att eftersom jag har rosa ipod så kanske det blir lite FÖR rosa? Faaast och andra sidan är rosa typ finaste färgen så. Känner på mig att jag kommer ångra mig men kan nog sälga de svarta till min bror om det skulle vara så och sen köpa det rosa, hähä. Men det känns iaf bra, ÄNTLIGEN nya lurar =D Jag brukar inte gilla söndagar i vanliga fall, men denna söndagkväll har faktiskt varit helt okej. Efter middag gick jag och elli nämligen ut på en promenad i lite mer än 1 timma. Snackade på om allt möjligt, som vanligt (; Efter det gick vi hem till elli och drack te och kollade wallander. Men eftersom att råkade va den wallander man sett mest och inte så jättebra så forsatta våra långa diskussioner om allt mellan himmel och jord :D Det var skönt att få snacka av sig lite. Vi har ju inte vart så mycket på senaste heller så det behövdes. Lite uppdatering sådär, haha. Nu sitter jag här och ska måla nagalarna och fixa mig för sängen. Vet ni vad.. jag är LEDIG imorgon :D Det är egentligen resursdag men vi skulle bara hålla på med våra sponsorer till indien projektet och eftersom min grupp typ är klar med det så slipper vi göra det imorgon (; Man behövde inte vara på skolan heller så vem är dum att dra dit när man kan göra annat liksom, haha (a) Så imorgon blir det att åka till stan och köpa skor och kolla tavlor med fredde och kanske johanna och nån mer (; Hoppas på bra vänder imorgn också, håll tummarna! PUSS!


Asså allvarligt, som jag alltid sagt, elli borde fan bli modell! ;O ;D


Kommentarer
Postat av: elli

det var kul att ses käre du :) man tackar för komplimangen längst ner :D <3

2010-04-19 @ 17:19:31
URL: http://kingoffools.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0