2 år & 8 månader

Idag är det alltså 2 år och 8 månader sedan. Tiden går så fort. Ja, nästan för fort. Det känns som igår händelsen som verkligen fick mig att vakna upp, allt är möjlligt.. Jag aldrig jag har känt den där obehgliga sorgsna känsla av att förlora någon. 18 augusti 2007 förlorade jag en vän. Jag förlorade dig, Kristin. Du var bara 14 år, skulle fylla 15 samma år och hade hela livet framför dig. Men du valde att lämna livet den där dagen.  Och jag kan fortfarande inte fatta det.. att du verkligen är borta. Men även om du inte existera i samma värld som jag, på denna jord, så kommer du alltid att leva kvar inom mig. För jag kommer aldrig glömma dig. Jag älskar dig min underbara ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0