Tummen upp & tummen ner

Så var det redan torsdag och man kan väl säga att det har varit en helt okej dag, med vissa undantag. Jag måste säga att jag var riktigt duktig idag som gick upp när klockan ringde, inget segande här inte! Så då hann jag med allt och behövde inte stressa. Med andra ord, dagen började bra. Läxförhöret i rättskunskapen kändes också som att det gick ganska bra. Så där gick jag och kände att dagen flöt på riktigt bra, och även på ryskan och samhällskunskapen var helt okej dom med. Och så kommer vi till dne punkten på min dag som gjorde mig så sjukt glad! På engelskan fick vi nämligen tillbaka engelska proven, och som alla vet, eller iaf dom som känner mig bäst, vet att engelska inte är mitt starkaste ämne, men gissa vad.. JAG FICK VG! :D :D Jag var så säker på att jag skulle få IG eller ett svagt G pga att provet var riktigt svårt, men icke sa nicke, VG blev det och jag är skit nöjd! "tummen upp" för det! När den lektionen var slut så hade jag fortfarande ett leende på läpparna när jag, aurora, sixten & jennie gick ner mot kulan för att det var möte för alla dom som ska vara Åva guider på öppet hus den 24 nov. Så vi är några av dom som blev utvalda till denna uppgift. Man kan väl säga att jag och aurora, som dom gamla goda tiderna, skrattade åt allt under den timmen, haha (: Så jag kände mig på väldigt bra humör hela vägen hem! Men upptäcker jag något som är så otroligt typiskt när man äntligen känner att allt är på topp. Jo jag märker att jag har tappat mitt minneskort till mobilen.. så det suger. Jag vet att jag tappade mobilen i golvet så att luckan åkte upp på ryskan idag, men inte tänkte jag på att kolla om minneskortet åkt ut. Så nu är jag minneskortlös.. eller nått.. ^^ Men men som tur var så har jag lagt över alla bilder, videos och vissa inspelningar på datorn så de är räddat! :) Men alla musik, och vissa andra saker är totalt borta, för sannolikheten är inte så stor att jag eller nån annan kommer hitta kortet eftersom de är typ minimaliskt. "tummen ner" för det. Gitarren idag gick sådär också, vad väntar mig härnäst liksom? Ena sekunden är allt på topp och andra sjunker den bara mer och mer. men sånt är livet, and life goes on. Ikvll blir det att iaf försöka lägga sig i tid. Imorgon är det fredag och helgen har vart så efterlängtad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0