Trött och hängig

Gårdagen var väl inte så speciell så. Vårt nya kök i skolan öppnade så vi fick god mat! ;O Förstår ni, god mat i skolan! I vanliga fall så suger våran skolmat, så hoppas att vår kock ska ändra på det. På gympan åkte vi skridskor. Det var över 1år sen jag åkte sist, men det var kul ;D efter skolan åkte jag hem och skrev på historiatentan, blöö.! Blev dock inte helt klar men men. Jag avslutade dagen med att ta en promenad med soffan. Vi brukar snacka om allt möjlligt på våra promenader och det gjorde vi idag med, det var skönt att få prata av sig lite.

Idag, torsdag, har jag vart hemma från skolan av den anledningen att jag vart så otroligt trött och kände mig utbränd och hängig. Så jag har sovit oavbrutet till klockan 2! :O helt sjukt, men skönt var det. Är fortfarande seg och inte alls på topp, så det blir nog ingen gitarr för mig idag, det suger men jag bara ingen ork :/ Tror jag ska öva lite med pappa ikväll. Annars kommer jag nog bara kolla "Mammas pojkar" och plugga.

Skönt att det redan är fredag imorgon och helg efter de! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0