Skyddad mot grissjukan!

Hello people!
Nu har jag äntligen skaffat den efterlängtade bloggen, och jag ska försöka vara så aktiv som jag kan ;D
Den är dock inte i finaste laget men de ska min käre vän Alexander hjälpa mig med eftersom han är kung på just dehär med att fixa bilder osv.  så snart som möjligt ska det fixas. Men från och med idag startar jag bloggandet!

Idag kan man väl säga har varit väldigt speciell. Jag kan ju börja med att säga att alla i klassen var borta, okej inte alla men vi var 17 av 31 st, jag säger bara en sak.. grissjukan..! Som tur är var jag en av dom lyckliga som kunde vaccinera sig mot skiten (y)! Så nu sitter jag här och väntar in alla 1000 biverkningar så alla pratar om att man kan få. Än så länge gör det bara ont i armen. Så söt som chatte var så fick jag hålla henne i handen medans hon tog sprutan, flickan är nämligen spruträdd. Själv har jag aldrig haft några problem med att ta sprutor, blodprov osv. Och till er som ska ta sprutan och oroar er för att det ska göra ont, så kan jag säga att de känns knappt. Till er tjejer som tagit livmoderhalscancer sprutorna så kan jag säga att dom gör mycket ondare än vad denna spruta gjorde, so don´t worry.

btw, nu ska jag plinka lite på gitarren sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda! (;


Kommentarer
Postat av: elli

skönt att ha det gjort ;) jag har både den och livmoderhalscancersprutorna framför mig ;(

2009-11-16 @ 19:00:49
URL: http://kingoffools.devote.se
Postat av: Irre

äsh de går bra xD jag tycker inte de är så farligt för de går så fort.

2009-11-16 @ 19:23:56
Postat av: Soffan (som alla kallar mig?!?!?!?!?) haha :D

åh, måste också ta sprutan, nojar med min dumma sjuka ;o

2009-11-16 @ 21:29:07
Postat av: Irre

men bara du inte har feber så kan du ta den :P

2009-11-17 @ 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0