Resursdag!

Jag vaknade av att mobilalarmet ringde 06.30, som jag alltid gör så stänger jag bara av det och halvsover ett tag till. När den ringt ett antal gånger så förstår jag äntligen allvaret och kliver upp. Nu började mina dagliga morgonrutiner. När klockan sedan var 08.20 så började jag vandra ner mot centrum för att därifrån ta tåget till skolan. Idag var det resursdag och alla i åk 2 var tvugna att gå på 2 valfria förelädningar. Den första jag m.fl. var på hadlade om stresshantering, och enligt de han sa så borde jag egentligen ligga och sova vid det här laget eftersom att förlite sömn kan framkalla stress. Andra föreläsningen handlade om attityd, om du viktigt det är att ha en bra attityd. När vi nu hade suttit i sammanlagt 2 timmar och lyssnat på 2 olika föreläsningar så var de lunchdax! Det som blev dagens höjdpunkt var alexanders africanpower dance ( nått sånt hette de) i matkön, haha :D sjukt roligt! Iaf, efter lunch åkte klassen in till stan för att gå och lyssna på kvinnornas situation under en  viss tid, på armémuseumet. Jag var så sjukt trött i slutet att jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna. Och det är då som de passar bra att köpa en bulle på 7eleven! Och det var precis det jag och fredde gjorde när vi hade slutat, mums! 
Min eftermiddag har bestått av pluggande.. blev nästan precis klar med en bok rapport i engelskan och nu har jag bara rättskunskap kvar. kul att jag har förhör på det imorgon, och har bara läst igenom sammanfattningarna en enda gång.. bra jobbat irre..! 

 


Den sjukt läskiga vaxdockan som stirrande rätt på mig när jag satt och lyssna på guiden ;O


Kommentarer
Postat av: Felix

Seriösa mardrömmar om dendär dockan :'(

2009-11-19 @ 00:13:59
Postat av: CHATTE THE MAN

:| hjälp...

2009-11-19 @ 00:16:07
Postat av: Irre

menar de! den var as läskig!

2009-11-19 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0