Öppet hus

idag blir de väldigt kortfattat hur min dag sett ut. anledningen är för att jag är skit trött och känner inte alls för att sitta och skriva massor idag. Så min dag har sett ut så att jag vart i skolan från 8.20 till 20.00 idag.. :O Vi hade öppet hus idag. Jag, aurora, billy, sixten, jennie, alexander m.fl. var Åva gudier. haha jag och aurora var hissvakter också så de vi gjorde var att stå vid en av hissarna och frågade folk om dom ville åka hiss upp, låter kanske inte så kul men det var fan det. Min och auroras humor slår allt :D
Nu såhär på kvällen harj ag väl inte gjort speciellt mycket eftersom jag kom hem ganska sent. Men en sak var att jag och wille började snacka lite, och det var som alltid lika flummigt! saknat killen och hans humor, eller vad det nu är xD iaf, nu ska jag krypa till sängs, ser verkligen fram emot de! 

jag & aurora i ukraina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0