Lördag&Söndag

Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera på helgerna men som förra helgen så har jag inte haft tid, /:
här kommer lördag och söndag kortfattat;  

Lördag: Jag, chatte, elli och emelie var i stan idag och handlade julklappar. Jag hatar inte att handla julklappar men har så svårt att komma på vad jag ska köpa till alla och det är jobbigt. Sen att pengarna bara flyger iväg är ett stort MINUS också. Men men vad gör man inte för sin nära och kära ;D Chatte skulle spela match så då var det bara jag, elli och emelie kvar. Vi bestämde oss för att gå till BK och äta.
När affärerna stängde och vi var helt slut så åkte vi hemåt. Jag var sen hemma i sådär.. 1-2 tim sen drog jag till fredde. Sov även kvar där. :)

Söndag: Jag och fredde vaknade runt halv 12 eftersom jag ville kolla på reprisen på idol, (a) Sen slappade vi bara, åt frukost, jag duchade osv. Vid 4 tiden åkte vi till täbban en stund. Jag skulle lämna tillbaka lite grejer och köpte även en julklapp till min bror. Nu var det ju så att jag skulle vara med wille idag, men jag hadei nte fått tag på honom på hela dagen. Men sen vid typ halv 6 så får jag ett sms där det står "jag kom precis hem, glömde mobilen hemma", så då ringde jag honom och vi bestämde att vi skulle ses vid 7 och eftersom jag var i täby då så passade de bra. Så jag åkte hela vägen till huddinge(igen) och träffade honom ett tag :) haha alltid lika trevligt även fast det enda vi gör när vi ses är att mobba varann :D iaf, jag var hemma igen vid 10 tiden och då var det bara att sätta igång att plugga ryska glosor som jag hade glömt bort att jag hade. ni vill inte veta hur länge jag satt uppe.. har sovit 4 tim.. aa ni förstår vad jag menar.


Eftersom det var Första advent igår(söndag) så får det bli en bild på förra årets jultomte vi hade ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0