Hit & dit, fram & tillbaka

Rubrik beskriver hur min dag har varit. det är riktigt flummigt faktiskt. För det först sa var jag inte ett dugg trött när jag vakanade imorse, så gick upp kl 05.30.. jag vet det är sjukt! När jag nu hade så mycket tid på mig så tog jag extra lång tid i duschen, jag fixade mig och hann tillomed torka mina skor som var blöta. Ingen stressig morgon direkt. Skoldagen har inte vart speciellt jobbig, men det brukar inte fredagarna vara för min klass. Efter skolan gick jag med aurora, fredde, moses, josie mfl. till täby centrum ett tag. När jag sedan lämnat dom så mötte jag alexander och hans friend, så umgicks jag lite med dom också. När jag stog och pratade med dom så är det någon som kommer fram och göra iaf ett försök att skrämma mig, då är det emelie som står där! x) så jag tog sällskap med henne hem. När jag sedan var hemma så hann jag typ bara vara hemma i sisådär 1 timma sen skulle jag till tåget igen eftersom jag skulle till huddige och träffa wille. :) Så mamma skjusade ner mig till tåget och min 1 timma & 15 minuters färd mot wille började. När jag väl var framme hade jag världens problem att hitta vart jag skulle möta honom, även fast jag vart där förut men men vi hittade varann tillslut iaf. Så vi umgicks i ca 1-2 timmar, och det var trevligt. Hade inte träffat honom på nästan 1 år så det var kul och träffa killen igen ;D När jag var påväg hem så ringde jag alexander och kollade vad han gjorde för att kolla om han ville hitta på nått, men då skulle ha till runan och lyssna på band som spelade, han frågade om jag ville följa med men jag var lite tveksam om tiden skulle räcka osv. Så jag åkte hemåt. Så nu trodde jag att de skulle bli en lugn hemmakväll men nej. När jag är påväg hem från stationen så smsar chatte och frågar om vi kunde göra nått, och har aldrig nått emot att vara med henne så hon kom hem till mig. Men då smsar alexander och säger att han vill att jag ska komma till runan. x) Alltså jag hade vart hemma i kanske en 40 min efter och nu skulle jag iväg igen eftersom jag och chatte bestämde oss att åka till runan. Men när vi väl var framme så var allt slut så medans vi väntadep å att alexander skulle komma ut därifrån så satt jag och chatte i det vi kallade "disco lekparken". Sedan gick mot stationen för att möta upp dom, något som kanske blev lite små mysko. men det är skit samma ;D Efter det var det dags att engång för alla bege sig hemmåt, men gissa vem jag och chatte träffar på tåget då.. Elli XD så när vi var framme  bällsta tog chatte bussen hem och jag fick skjus av ellis föräldrar hem till dörren. Nu sitter jag här och jag väntar på att sebbe ska ringa. efter det blir det sova. jag är sjukt trött efter denna dag, jag tror ni förstår varför nu.. ^^ Imorgon blir det stan med chatte, elli och emelie ;)

God natt!

lekte lite med bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0