En trevlig helg

Jag vet att jag inte har uppdaterat blogg på hela helgen men anledningen till de är att jag haft ganska fullt upp, om man säger så. :) men ska göra helgen sammanfattad.

Fredag: I fredags var skoldagen kort och inte alls jobbig. Slutar halv 2 så de är skönt. Efter skolan gick jag och robin till täby c och fikade och snackade om allt mellan himmel och jord eftersom vi kan prata om precis allt. Känns skönt att få prata av sig lite. Efter ett tag kom även alexander dit också. Vi tre satt och umgicks tills robin skulle dra hem. Jag och alexander satt kvar ett tag till och så gick vi runt och kolla lite i teknik affärer ^^ Varför just teknik affärer undrar ni nu? Jo svaret är kort och enkelt att förstår, alexander går teknik, haha ;) Men vi hade det trevligt, och de är väl det som är huvudsaken. Vi åkte samma tåg hem sen eftersom jag skulle hem till fredde och alexander bor i åkersberga. Kvällen såg ut så att det kom lite folk och så firade vi fredde! :D Jag sov kvar där sen också.

Lördag: Vaknade upp hos fredde. Vi hann väl inte göra så mycket mer än att göra oss i ordning och äta frukost för sen skulle v börja bege oss in mott stan för att på tåget möta upp alexander och sen i stan möta upp johanna och miccan. Vi var på NEW MOON idag och jag säger bar en sak.. DEN VAR BÄST! Jag rekomenderar den starkt! Fick kämpa för att hålla tårarna tillbaka :') Efter bio gick vi till Tacobar och åt middag och sedan köpte godis och var kvar i stan ett litet tag till. Sen åkte jag, fredde, johanna och miccan hem till mig ett tag :) Fredde sov kvar här.

Söndag: Finns inte så mycket att säga om denna dag. Den är dock inte slut men iaf. Vi vaknade av att klockan ringde halv 12, för jag skulle kolla på reprisen för idol, missade det i fredags och jag är ett idolfan. Resten av dagen har vi bara tagit det lungt. Nu har fredde åkt hem och jag ska snart sätta mig och plugg ryska, har prov imorgon. Ikväll blir det även att kolla på paradise hotel. 

Detta var då min helg, tycker att den har vart rikitgt trevlig men gick för fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0