En bra början på en vecka

Så var det måndag igen. Veckorna bara flyger förbi, tycker inte ni det? Men de spelar ingen roll för jag är så sjukt taggad på jullovet så det får gärna gå fort fram tills dess.
Jag hatar måndagar i skolan, det är våran senaste dag på veckan, slutar 16.45 -_- ni förstår själva.. Men vi hade tur idag och hade ingen sista lektion så jag och fredde skrev ut lite material till vårat fördjupningsarbete och sedan bedgav jag mig hemmåt. Mötte soffan på tibble stationen så vi hade sällskap hem. Hennes pappa hämtade oss i v-tuna centrum eftersom vi är så lata och inte orkade gå hem ^^ Middagen stod färdig och klar när jag kom hem och efter den var det dags för en promenad med soffan och elli. Det var trevligt. Hade inte träffat elli på skit länge, så en liten promenix gjorde susen!
Jag känner mig glad för vi har typ inget i skolan denna vecka förutom en historia hemtenta tills på fredag som inte alls är så jobbig, bara och snacka lite skit. Juste! hade ryska prov idag och de gick väl bra men kändes sådär så fårse vad det blir för resultat. Nu ska jag göra mig iordning för sängen och kolla lite på matten, sen sova :D

GODNATT MÄNNISKOR!


Idag bjuder jag på en egobild!


Kommentarer
Postat av: Sofie

promenadmys är bra (:

2009-11-24 @ 08:51:42
URL: http://kaspersflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0