Trötter

Usch den här dagen har verkligen varit plågsam. Som jag berättade i förra inlägget så sov jag bara 3 timmar i natt -_- anledningen var för att jag satt uppe och pluggade till naturkunskaps provet vi hade idag. Men dagen har iofs inte vart så speciell så. Det enda roliga som hände idag var att jag fick reda resultatet på samhällsprovet jag hade för nån vecka sen och jag fick VG+! :D det som var irriterade med det att jag var äckligt nära MVG men men fick ju MVG på historiatentan (a) hähä. Iaf provet idag gick väl sisådär, det känns okej :) så hoppas att det gick bra också. Resten av dagen har jag suttit här och tagit det lungt. Snackade lite med sebbe på skype för en stund sen och ska snart kolla på PH (: Har matteprov imorgon också, men känns ganska lungt, ska bara kolla igenom de lite sen efter PH så ska jag sova, de behöver jag verkligen, känner mig som trötter något jag gjort hela dagen! Men önska mig lycka till på matten imorgon ;)
BYE!



Någon har ristat in världens finaste bokstav på en bänk i skolan, så var bara tvungen att ta kort ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0