Skolan

Vi hade ingen engelska eller svenska idag så nu har vi haft hål timma i typ 4 timmar, kul.. man skulle kunnat gå hem men tydligen så ska vi redan få tillbaka våra prov i naturkunskap som vi gjorde igår så vi måste vara kvar. Nu sitter jag i en datasal med fredde bredvid mig, vi har tagit en liten paus från vårt skrivande på historia arbetet. :) Jag ser inte fram emot att komma hem eftersom jag måste skriva rättskunskaps arbetet -_- min lärare är cp, vi har inte fått några intstruktioner på vad vi ska göra på det arbetet så har inte kunnat börja först nu och de skulle vart inne igår, de suger. Btw, matteprovet vi hade idag, kändes som det gick rätt bra :)


Jag & Fredde i våras någongång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0