Skolan

Idag var den sista skoldagen, om man nu kan kalla det skoldag, innan lovet! Det enda vi gjort är att vi har fikat än massa och ätit julbord, min mage är typ fullproppad :) Iaf, nu sitter jag i centralhallen och skriver på historia arbetet som ska vara inne direkt efter jul. Orkar inte skriva på lovet liksom ^^ Anledningen till att jag stanna kvar nu är för att jag väntar på att fredde ska komma tillbaka, han är nämligen hemma och hämta grejer för han ska sova hos mig. Så gör detta för att fördriva tiden (; kalla mig inte pluggis (a) haha. Imorgon är det avslutning bara och sen är det JULLOV! Ni anar inte hur mycket jag har längtat!

Btw, Idag är det precis en vecka kvar till julafton! :D :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Pluggiiiiis :D

2009-12-17 @ 21:55:38
Postat av: Irre

du ska inte säga nått johanna, du sitter VARJE fredag och pluggar i kulan när vi slutat :D hähäh

2009-12-18 @ 15:34:11
Postat av: Johanna

Haha näää.... bara varannan ju! ;)

2009-12-21 @ 01:26:26
Postat av: Irre

vi säger så ;)

2009-12-22 @ 20:09:52
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0