Nyårsafton

Godmorgon, eller jag kanske ska säga god dag^^ Nu börjar 2009 dras mot sitt slut och jag är taggad för kvällen och för det nya året. Men innan kvällen så har jag en del saker att göra. Nu ska jag ner och äta frukost, sen måste jag packa eftersom jag och soffan drar till Göteborg imorgon, tidigt. :D Sen blir det till att duscha och fixa sig inför kvällen. Efter det ska jag få över min ENORMA väska till soffan eftersom jag ska sova där inatt. När det är klart ska jag och soffan ner till centrum och handla lite saker i matväg som vi ska ha med oss till göteborg av den anledningen att vi bor på vandrarhem och måste alltså göra alla måltider själva ^^ men vi ska göra vårt lilla äventyr till willys som finns nära vårt vandrarhem och handla resten som inte kan tas med i väskan. Iaf, efter att vi handlat allt går vi hem till soffan och lämnar allt och sen beroende på vad klockan är så drar vi hem till kasper :) kl 6 var det iaf tänkt att vi skulle åka (: Hos kasper kommer vi äta middag och ha det skit trevligt! Jag hoppas att erat avslut på året kommer bli lika bra som jag hoppas på att mitt kommer bli ;)


Jag ger er en bild från förra årets nyårsafton som jag firade med just,
fredde & soffan :)


Kommentarer
Postat av: chatte & sofia

GOTT NYTT ÅR LITOLICIOUS :D<3

2009-12-31 @ 12:57:48
URL: http://elitsnack.blogg.se/
Postat av: Irre

Gott Nytt År Chatteliiittooooo :D <3

2009-12-31 @ 12:59:25
URL: http://erikasundquist.blogg.se/
Postat av: Irre

och sofiiiiiiia! :D

2010-01-03 @ 13:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0