Mellandagsrean! (y)

Idag ringde klockan vid halv 8 men av någon anledning så stängde jag bara av den och somnade om i 1 timma :O snacka om att det blev stressigt. hann inte ens äta frukost och skulle åka till täby med elli för att checka mellandagsrean ;D noll energi typ! men det löste sig iaf. Erika gjorde oss sällskap påvägen ner till tåget och på tåget. Träffade även Aurora som gick runt med mig och elli ett tag också och sedan stötte vi på sabina och emelie bland havet av människor. Trots så mycket hysteriska människor så hittade jag massor av saker(bilder kommer). När klockan var 15.09 tåg jag och elli tåget hemmåt. Då hade vi vart där i 5 timmar ^^ snacka om slutkörda, men värt var det. När jag sedan precis kommit innanför dörren och kommit in på mitt rum så stiger fredde in genom ytterdörren :D har saknar honom, då vi inte setts sedan den 22a :') Vi har testa mitt nya sims 3 spel och kollat på Ice Age 3. Jag bara älskar den/dom filmerna! :D Jag är ganska trött och ser även på fredde som somnat i min säng att han också är det, så ska nog stänga ner här nu och sova. Natti!


Elli & Erika (:

Fredde (:


Kommentarer
Postat av: Irre

morr

2009-12-27 @ 15:35:09
URL: http://erikasundquist.blogg.se/
Postat av: fredde

det var jag som skrev ovan. men jag vet att irre håller med ;)

2009-12-27 @ 15:36:29
Postat av: Irre

haha absolut!

2009-12-28 @ 16:19:15
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0