Ibland hatar jag verkligen kylan

Gårdagen hos aurora blev lite längre än vad det var tänkt, iaf för mig, fredde, soffan och kasper. Vi kom dit vid 9 som man skulle, träffade massa folk där och hade det trevligt. Men när vi sen skulle åka hem så skulle vi ta sista tåget och fick för oss att det gick 01.09 men nejnej, det sista gick 00.09 :O Jag och fredde som skulle hem till mig i vallentuna fick därför ta en väldig omväg. Vi tog samma bus som kasper och soffan men när vi sen hoppade av och skulle byta buss så var det 45 minuter kvar tills den kom och det var svinkallt ute. Alla fyra höll typ på att frysa ihjäl. Jag hade ingen känsel i min lår och trodder seriöst att jag skulle förfrysas :( Men eftersom kasper bodde typ 7 min från buss stationen så gick vi hem till honom en stund och värmde oss och jag fick låna mjukisar :) Jag och fredde var hemma vid 03.15. Vi var helt slut och förfrusna när vi kom hem. 

Fredde skulle upp tidigt för att hans föräldrar skulle hämta honom och sen åka mot Norge. Men jag var helt slut så jag sa bara hejdå osv. Sen somnade jag om och vaknade 15.07! :O Men jag skulle ändå inte göra nått speciellt idag förutom lite senare ikväll så blir det mys-tjejkväll hos emelie med henne, elli och sabina (: Sen ska jag nog börja packa lite inför Göteborg eftersom det är en del som ska med^^

2 dagar kvar! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0