Dan före doppardan

Nu är det inte långt kvar innan den efterlängtade dagen är här! Men denna dag har jag och alex vart på bio och sett Avatar i 3D, den var sjukt bra! :D Avatar-dansen var något som var uppskattad hos mig och alex, haha ;D Han var ju så otroligt gullig som bjöd mig på bion också. (: Tack! Snart blir det till att klä granen och sedan träffa bästa robin, för att ge varandra sin julklapp^^ kvällen blir till att kolla på en julfilm som heter "Kvällen innan julafton" som jag alltid kollar på dagen innan. Min förkylning har inte blivit bättre, men har iaf kraften att vara uppe, något jag inte hade igår, då jag kände mig typ svimfärdig. Men hoppas att det blir mycket bättre tills imorgon!

Imorgon! Imorgon! Imorgon! :D


alex är djupt inne i skvaller världen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0