Bättre dag än igår

Idag har jag iaf vart på bättre humör än vad jag var igår då jag bara var så otroligt trött på allt. Samhällsprovet kändes som att det gick bra, så det är bara att hoppas på att resultatet blir bra också. En sjuk grej som hände idag men som gjorde mig glad var att jag fick vet att det var en tjej i min skola som har hittat mitt MINNESKORT! :D Hon hade gått förbi fredde och känt igen honom från bilderna jag har på minneskortet så hon hade frågat om det var hans minneskort, snacka om tur jag har asså :D Jag hade gett upp hoppet om att hitta det men så är det endå någon som hittar de lilla kortet i vår stora skolan efter 2 veckor, det är galet! :O  Men skönt att få tillbaka det och är glad att det inte hamnade i fel händer. Efter skolan har jag bara slappat, kollat på Mammas pojkar och Paradise hotel samtidigt som jag har hållt på med filmen till min redovisning om "drömmar" imorgon på kommunikationen. Jag blev faktiskt nästan precis klar och var faktiskt ganska nöjd. Jag hoppas att den blir uppskattad imorgon också, önska mig lycka till ;D Ett annat plus i kanten är att mamma har bakat bullar och lussebullar idag, så jag har tjockat mig lite (a) Nu ska jag bara stänga av här sen ska jag krypa till sängs, Godnatt kära läsare!

Imorgon är det äntligen fredag, fy fan va det ska bli skönt med helg, behöver det verkligen.


MUMS :')


Kommentarer
Postat av: dedu;)

Dom är juh gula! saffran =äckligt

2009-12-05 @ 22:43:15
Postat av: Irre

och du är?

2009-12-06 @ 17:51:18
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0