Bara 2 dagar kvar!

Alltså detta är inte sant.. nu när det äntligen är lov och snart julafton och allt känns bara så bra, vaknar upp hemma hos fredde, & tror ni inte att jag har gått och blivit skit förkyld :O asså blev ju nästan precis frisk från min hosta och nu kommer detta, det måste vara nått fel på mig :O jag vill inte vara sjuk på julafton.. lid med mig.. :(

Idag har jag vart i stan och strosat och ätit middag med fredde, soffan & kasper. trevligt var det, trots att vi åkte in lite väl tidigt kanske, ^^ nu sitter jag här hemma och snorar ner typ hela datorn.. nej men har blivit jätteförkyld och har ont i huvudet, ont i kroppen och fryser :( någon som kan bota mig? vore toppen!

NU ÄR DET BARA 2 DAGAR KVAR TILL JULAFTON! :D


Lite bilder från dagen (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0