Andra advent

Det har varit riktigt skönt med helg. Jag har sovit så sjukt mycket och den har inte gått för fort heller. Har liksom hunnit andas ut. Detta är det jag har gjort:

Fredag: Efter skolan gick jag, aurora och billy runt i täby centrum och kollade/köpte julklappar. När aurora sen skulle dra så mötte vi johanna, så hon följde med mig och billy och kollade vidare. Hatar när man inte vet vad man ska köpa och de sköns som om man bara går runt yrar ;O Men efter 4 timmars letande så var jag klar med alla julklappar. Så nu slipperj ag tänka på det mer. Fredde hade träning i tibble hallen så han och jag och åkte samma tåg hem eftersom han skulle hem till mig. Träffade även min kusse på stationen också. :) När vi kom hem åt vi middag och kollade på idol och bara tog det lungt. Båda var as trött så vi gick och la oss strax efter idol. Fredde sov alltså kvar här.

Lördag: Idag har jag och fredde segat. Vi har bara tagit det lungt och fikat här hemma tills 3 tiden typ. Då åkte vi till täby centrum och gick runt där en liten stund innan vi drog vidare hem till fredde. Där åt vi middag osv. Kvällen tillbringade vi tillsammans med jocke och tessan, med en skräckis filmkväll hemma hos jocke. Det var väldigt trevligt :) Fredde och jocke bor ju båda i österskär så det var inte heller långt att gå emellan. Jag och fredde gick hem runt 12 tiden. Jag sov kvar där.

Söndag: Idag är det andra advent. jag och fredde sov till 12 och drog återigen till täby centrum vid 2 tiden. men den här gången så skulle fredde köpa en jacka och även köpa nått på hans presentkort på MQ. Efter det gick vi och fikade lite och vid halv 5 skilldes vi åt. Nu sitter jag här och väntar på middag. Senare blir det till att träffa soffan och kolla paradise hotel. Imorgon är det måndag, och bara 2 veckor kvar till jullov!
JAG LÄNGTAR! 


Från i fredags när vi "julpyntade" vårat hemklassrum x) Aurora och Sixten klädde.. blomman? x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0